Skrzypce nie są przedmiotem sprzedaży - fotografia poglądowa.
W serii GEWA AIR wykorzystano najlepsze pomysły, osiągnięcia i innowacje z kilkudziesięciu lat produkcji futerałów.
Każda jest arcydziełem sztuki inżynierskiej, a jednocześnie szlachetnym obiektem wzornictwa.
Wszystkie modele są produkowane z zastosowaniem opatentowanej technologii GEWA Air Shell. Gwarantuje to niezwykle wysoką odporność na złamania, ponieważ uderzenia są amortyzowane przez lekkie odkształcenia, podobnie jak w przypadku samochodów. Oprócz tej stabilności, specjalny proces produkcyjny zapewnia bardzo skuteczną izolację przed wahaniami temperatury i warunkami atmosferycznymi. Dzięki zastosowanym materiałom, futerały te są niezwykle lekkie, mimo swojej wytrzymałości.
Zewnętrzna i wewnętrzna powłoka obudów GEWA Air-Cases są formowane niezależnie od siebie. Daje to ogromne możliwości w zakresie projektowania powierzchni i dekoracji wnętrz już na pierwszym etapie produkcji.
Następnie obie powłoki są łączone ze sobą w specjalnym procesie z użyciem pianki 2K, pod ciśnieniem. Dzięki takiemu rozdzieleniu, cenna zawartość futerału nie jest narażona na obciążenia mechaniczne ani wahania temperatury, a zewnętrzna powłoka jest na tyle elastyczna, że może absorbować wstrząsy.
Modele Air Luthier opracowane zostały w bezpośredniej współpracy z lutnikami.
Bazą do ich powstania była po prostu goła skrzynia i wiele pomysłów, a wszystkie związane z nią szczegóły zostały szczegółowo omówione z ekspertami i zweryfikowane. W rezultacie powstały produkty optymalnie dostosowane do potrzeb branży producentów instrumentów smyczkowych.
Znajdziemy wśród nich najwyższej jakości futerały na skrzypce, altówkę i wiolonczelę, o częściowo opatentowanych cechach i właściwościach - w szczególności mechanicznie regulowanej podpórce pod szyjkę, która umożliwia dokładne dopasowanie futerału do każdego instrumentu.
Nowoczesne wzornictwo w połączeniu z miękką w dotyku powierzchnią Soft Touch zapewnia efekt prostej elegancji, która z nawiązką oddaje doskonałość Twojego szlachetnego instrumentu.