Smyczki ARCUS
Dźwięk, który jest otwarty, bogaty i pełny, z wyjątkową gamą alikwotów, wolny od szumów. Doskonała stabilność połączona z łatwością gry. Smyczki ARCUS spełniają wszystko, czego można oczekiwać, aby osiągnąć najlepsze efekty.
Dźwięk, który jest otwarty, bogaty i pełny, z wyjątkową gamą alikwotów, wolny od szumów. Doskonała stabilność połączona z łatwością gry. Smyczki ARCUS spełniają wszystko, czego można oczekiwać, aby osiągnąć najlepsze efekty.
Włoskie miasto Cremona znajduje różne sposoby na uczynienie swojego dziedzictwa lutniczego istotnym i namacalnym dla różnorodnych odbiorców. Odwiedzający Museo del Violino (MdV), otwarte dziesięć lat temu, mogą teraz przeglądać zdigitalizowane archiwa, katalogi i inne dokumenty w nowym pomieszczeniu.
Od bystrego nowicjusza po zafascynowanego muzyka piątego roku – młodzi instrumentaliści uczęszczający do konserwatorium znajdują się w trudnym momencie swojego życia. Poruszanie się po nowych strukturach i kulturach może wywoływać niepokój. Muzycy mogą doświadczyć wyniszczającego perfekcjonizmu a ich odporność psychiczna będzie stale poddawana próbie. To drugie jest szczególnie istotne, gdyż ze względu na szybko zmieniający się zawód muzyczny studenci staną się niezależnymi wykonawcami i będą zmuszeni radzić sobie z niepewnością – wielką niewiadomą.
Powszechnie znany i ceniony fernambuk powoli znika z rynku.
Konwencja Waszyngtońska - Konwencja o międzynarodowym handlu dzikimi zwierzętami i roślinami gatunków zagrożonych wyginięciem (CITES) klasyfikuje fernambuk jako Appendix II, który obejmuje gatunki, które – choć nie są jeszcze zagrożone nieuchronnym wyginięciem – mogą stać się zagrożone, jeśli handel nie będzie ściśle reglamentowany.
Zmiany poziomu wilgotności mają ogromny wpływ na nasz instrument oraz smyczki. Jacqueline Vanasse zasięga rad muzyków oraz lutników, w jaki sposób radzić sobie z wyzwaniami zmieniających się środowisk.
Podczas tworzenia skrzypiec, przechodzą one przez wiele rzeźbiarskich etapów. Te trwające prace są ulubionym tematem postów lutników w mediach społecznościowych – ukazanie wszystkich śladów wyżłobień i surowych form by następnie pozostawić czystą i tradycyjną formę skrzypiec.
Każdy lutnik powie, że długość struny za podstawkiem powinna wynosić 1/6 długości menzury struny drgającej. Według szwajcarskiego wiolonczelisty Thomasa Demenga założyciela DemengaSound - nie do końca ma to przełożenie w rzeczywistości do idealnego stroju.
Ręcznie szyte okrycia dla instrumentów smyczkowych.
Cocoons zostały zaprojektowane by skutecznie chronić instrument przed zewnętrznymi oddziaływaniami. Regulują wahania wilgotności, chronią przed nagłymi zmianami temperatury otaczając instrument miękkim i delikatnym materiałem. Tworzone ręcznie z materiałów najwyższej jakości na świecie.
By futerał był trwalszy, lżejszy oraz bardziej wytrzymały fabryki tworzące futerały poszukują nowych rozwiązań pracując z materiałami takimi jak Polycarbonat, Kevlar, włókno węglowe z recyklingu, a nawet len – opowiada Harry White.
Informujemy, iż w ramach naszej witryny wykorzystaliśmy pliki COOKIES. Zapisują one informacje niezbędne do optymalnej pracy serwisu (utrzymanie sesji, cele statystyczne i reklamowe).
W każdej chwili istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies za pomocą przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany tych ustawień, oznacza zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies.